TEKİRDAĞ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atanan Öğretmenlerin Dikkatine

Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atanan Öğretmenlerin Dikkatine

Sözleşmeli Öğretmen Olarak İlimize Atanan Öğretmenlerin Dikkatine

Mart 2019 Yılı Sözleşmeli Öğretmenlik atamaları 09/08/2019 tarihinde Bakanlığımızca sonuçlandırılmıştır. 

Bu kapsamda ilimize (Tüm ilçelerimize) ataması yapılan sözleşmeli öğretmen adaylarının  aşağıda listelenen belgeleri " Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü 100.Yıl Mahallesi İnci Sokak No:15 Süleymanpaşa/Tekirdağ adresinde hizmet veren  Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğüne 29 Ağustos 2019 tarihine kadar posta veya kargo yolu gönderilecektir.  

Ayrıca istenilmesi halinde şahsen de başvuru yapılabilecektir.

1- Lisans diploması veya geçici mezuniyet belgesinin aslı veya onaylı örneği ile birlikte 1 (bir) adet fotokopisi 

2- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği ile birlikte 1 (Bir) adet fotokopisi,

3- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi ile birlikte 1 (Bir) adet fotokopisi,

4-  Erkek adaydan askerlik durum belgesi (E-Devletten Alınan Barkodlu ve / veya Kare Kod´ lu  Çıktı Kabul Edilmektedir.) (2 adet)

5- Adli sicil kaydı (E-Devletten Alınan Barkodlu ve / veya KareKod´ lu  Çıktı Kabul Edilmektedir) (2 adet )

6- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet),(Biyometrik  olmasına gerek yoktur)

7- Mal bildirimi ( web sayfamızdan her iki yüzünün çıktısı alınarak doldurulacaktır. )

8- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği, (Ön başvuru ve Okul tercihlerinin bulunduğu form)

9- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi ile birlikte bir adet fotokopisi,

10- Sağlık durumu yönünden yurdun her bölgesinde ve iklim şartlarında öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu rapor, (resmi ve özel sağlık kurumlarından)

11- Kimlik Kartı (Nüfus Cüzdanı) aslı ile birlikte 2 (iki) adet fotokopisi,

Belgeleri teslim eden adayların güvenlik soruşturmaları tamamlanmasından sonra görevlerine başlamaları için, elektronik başvuru formunda belirtilen telefon numaralarına  bilgi verilecektir. Konuyla ilgili yapılacak duyurular için sitemizin duyurular bölümünü takip etmeniz önerilir.

12-Posta yoluyla gönderilen belgelerin asıllarının göreve başlamadan önce Müdürlüğümüz Personel (Öğretmen Atama) Şubesine getirmeleri gerekmektedir.

13- Güvenlik Soruşturma Formu Bilgisayar ile elektronik ortamda doldurulacaktır. Formun dijital ortamda da ( usb bellek, mail vb.) Müdürlüğümüze getirilmesi gerekmektedir.

Mal Bildirim Beyannamesi için TIKLAYINIZ

Güvenlik Soruştuması Formu için TIKLAYINIZ

100. Yıl Mahallesi İnci Sokak No 17.19/1 59100 Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ - 0 282 261 21 20 / 261 20 11 / 261 20 77 / 261 08 36 / 261 53 79

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.