TEKİRDAĞ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Personel Şubesi

 

PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (ATAMA)

(1)        Millî Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğinin 20. maddesinin a, b, e ve l fıkralarında belirtilen görevleri yürütmek,

(2)        Bakanlıkça hazırlanan öğretmenlerin atama ve yer değiştirmelerine ilişkin kılavuzlara göre iş ve işlemleri yürütmek,

(3)        Bakanlığımızca ilk defa göreve atanan öğretmen alımları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(4)        Disiplin soruşturması sonucunda getirilen idari teklifler ile ilgili iş ve işlemleri yapmak,

(5)        Eğitim Öğretim kurumlarında norm kadro sayılarının modül üzerinden tespitini sağlamak ve belirlenen norm kadro sayısına göre atama ve yer değiştirme işlemlerini yapmak,

(6)        Yönetmelik gereğince okul ve kurumların norm kadro arttırma ve eksiltme isteklerini inceleyerek uygun olanları Bakanlığa teklif etmek,

(7)        Öğretmenlerin okul ve kurumlardaki norm kadroya göre dengeli dağılımlarını sağlamak,

(8)        Aylıksız izinli ve uzun süreli rapor alan öğretmenlerin yerine öğretmen görevlendirmesi yapmak,

(9)        Öğretmen atama ve yer değiştirmelerine esas Bakanlıkça belirlenen sayı doğrultusunda e-kontenjan modülüne kontenjan girişlerinin yapılması,

(10)     Bakanlığımız birimlerinde ve Bakanlığımız dışında diğer kurumlardaki geçici görevlendirilen öğretmen ve yöneticilerin iş ve işlemlerini takip etmek ve ilgili birimlere bildirmek,

(11)     İlçe Millî Eğitim Müdürleri, Millî Eğitim Müdür Yardımcıları ile İl/İlçe Şube Müdür atama ve görevlendirme iş ve işlemlerini gerçekleştirmek

(12)     Okul/Kurum Müdürlerinin atanması, görevlendirilmesi, istifası ve inceleme/soruşturma sonucunda getirilen idari teklifler ile mahkeme kararlarının uygulanması,

(13)     Gerekli hallerde yöneticilik görevinde bulunanların güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmalarına yönelik iş ve işlemleri mevzuatına uygun olarak yapmak,

(14)     İl dışı veya başka kuruma atanan personelin muvafakat işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,

(15)     Süresi içinde göreve başlamayan, görevden çekilen/istifa eden öğretmenlerin durumlarını ilgili bürolara ve Bakanlığa bildirmek,

(16)     Kurum tipleri ile ilgili işlemlerin yürütülmesi,

(17)     Okul ve kurumlardaki görevli tüm personelin göreve başlama, ayrılma iş ve işlemlerini yürütmek,

(18)     Engelli personel atama iş ve işlemlerini yürütmek,

(19)     İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (ÖZLÜK)

(1)        Millî Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğinin 20. maddesinin c, ç, d, m, n ve o fıkralarında belirtilen görevleri yürütmek,

(2)        İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinin mal bildirimi, izin ve diğer özlük haklarıyla ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,

(3)        Bakanlığımızın belirlediği program çerçevesinde emeklilik işlemlerini yapmak ve sonuçlandırmak,

(4)        İlimizde görev yapan personele verilen ödüllerin MEBBİS modülüne işlenmesi ve gerekli birimlere gönderilmesini sağlamak,

(5)        İlimizde ilk kez göreve başlayan personelin adaylık işlemlerinin takibi ve adaylıklarının kaldırılması işlemlerini yapmak,

(6)        İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinin kademe, derece terfi, intibak, hizmet birleştirilmesi ile İl ve  İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri emrinde görevli öğretmen ve diğer personelin 657 Sayılı Kanunun 36/A  maddesinin 12/d fıkrası (öğrenim değişikliği) ve 657 Sayılı Kanunun 36. Maddesinin C/5 inci fıkrası (özel okullarda geçen hizmet süreleri) gereği alınan terfi onayları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, yetkisi dâhilinde olanları sonuçlandırmak,

(7)        İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinin özlük dosyalarını tutmak,

(8)        İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinden il dışı veya başka kuruma atananların özlük dosyalarının ilgili kurumlara göndermek,

(9)        Okul/Kurumlardaki personelden görevlerinde üstün başarıları tespit edilenleri ilgili makama teklifte bulunarak, taltif edilmelerini sağlamak,

(10)     İl Milli Eğitim Müdürlüğü personelinin yasal izinlerini (aylıksız izinler, raporlar, askerlik izinleri, refakat izinleri, yurt dışı izinleri, sendikal izinler ve İlksan'da görevli öğretmenlerin izinleri) yürürlükteki mevzuatlar çerçevesinde yürütmek,

(11)     Tüm personelin (emekli dahil) pasaport iş ve işlemlerini yürütmek,

(12)     Personel Kimlik Kartlarını düzenlemek,

(13)     Müdürlüğümüz personelinin devam takibi ile ilgili iş ve işlemlerin yürütülmesi,

(14)     Sendikalar ile ilgili işlemlerin yürütülmesi,

(15)     Sosyal Güvenlik Kurumu HİTAP takip programı işlemlerini yürütmek,

(16)     İdari izin ve kılık kıyafet yönetmeliğine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

(17)     Rapora dayalı görevden çekilmiş sayılma ve devlet memuriyetinin sona erdirilmesi işlemlerini yürütmek, sonuçları ilgili birimlere iletmek,

(18)     İl Milli Eğitim Müdürünün il dışı araçlı, araçsız görevlendirme ve vekalet onaylarının hazırlanarak Valinin onayına sunulması,

(19)     İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

 

        PERSONEL ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (HİZMETİÇİ)

(1)        Millî Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğinin 20. maddesinin f ve g fıkralarında belirtilen görevleri yürütmek,

(2)        Yöneticilik fonksiyonunun gelişmesini sağlayıcı faaliyetler yürütmek,

(3)        Eğitim ve öğretim hizmetleri sınıfı dışındaki personel için eğitim planı hazırlamak, uygulamak ve değerlendirmek.

 

 

100. Yıl Mahallesi İnci Sokak No 17.19/1 59100 Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ - 0 282 261 21 20 / 0 282 261 20 11 / 0 282 261 20 77 /0 282 261 08 36 / 0 282 261 53 79

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.