TEKİRDAĞ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Destek Hizmetleri 2

Destek Hizmetleri 2

DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (DONATIM)

(1)        Millî Eğitim Bakanlığı İl ve İlçe Millî Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğinin 21. maddesinin a, b, c, ç ve d fıkralarında belirtilen görevleri yürütmek,

(2)      Ücretsiz dağıtılacak ders kitabı, eğitim aracı ve öğretim materyali ihtiyacını Milli Eğitim Bakanlığı Bilişim Sistemleri ortamında tespiti ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, satın alınan ders kitabı, eğitim aracı ve öğretim materyallerinin dağıtım planlarını hazırlamak,

(3)        Bakanlık mevzuatı ve yayın ilkeleri doğrultusunda Millî Eğitim Dergisi ve Tebliğler Dergisi ve benzeri dergiler ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(4)        Okul/kurumların z-kütüphane kurulumları ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(5)        Bakanlıkça yayımlanan veya satın alınan kültür eseri ve dokümanların depolama ve dağıtım işlemlerini yürütmek,

(6)        Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,  

(7)        Yeni yapılan okul ve kurumların ilk tesis malzemeleriyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(8)        Müdürlüğümüz hizmet birimlerinin donatım malzemesi ihtiyaçlarını karşılamak,

(9)        Depo iş ve işlemlerini yürütmek,

(10)      Makamdan alınan talimatlar doğrultusunda Müdürlükteki bölüm odalarının belirlenmesi ve değişimi, donanımlarının karşılanması ile ilgili iş ve işlemleri gerçekleştirmek,

(11)      İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

DESTEK HİZ. ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (SATIN ALMA)

(1)        Müdürlüğümüze ait görev alanı ile ilgili her türlü mal ve hizmet alımı ödemeleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(2)        Kurumumuzla ilgili alım satım işlerinde kamu ihale kanunu hükümlerine uymak, satın almaları bütçe kanunu ile belirlenen limitlere uygun olarak gerçekleştirmek,

(3)        Dairemiz araçlarının bakım onarım ve akaryakıt giderleri ile ilgili ödemeleri yapmak,

(4)        Cari harcamalara (elektrik, su, doğalgaz ve yakacak alımları) yönelik iş ve işlemleri yapmak,

(5)        İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

 

DESTEK HİZ. ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (TAŞIMALI EĞİTİM - ÖDEMELER)

(1)        Öğrenci taşıma uygulaması kapsamında ilköğretim, ortaöğretim ve özel eğitim öğrencileri ile yaygın eğitim hizmetlerinden yararlanan özel eğitim kursiyerlerine taşıma hizmeti ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(2)        Taşımalı eğitim uygulaması kapsamında taşınan ilköğretim ve ortaöğretim öğrencilerine yemek hizmeti verilmesi ve yemekhane ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(3)        Öğrenci taşıma uygulamasına ilişkin yasaklama ve dava işlemleri gibi hizmetleri yürütmek,

(4)        Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamındaki uygulamalara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

(5)        UKOME ile ilgili müdürlüğümüze verilen iş ve işlemleri yürütmek,

(6)        Karayolları Trafik Güvenliği Stratejisi ve Eylem Planı Koordinasyon Kurulu ile ilgili müdürlüğümüze verilen iş ve işlemleri yürütmek,

(7)        Eğitime % 100 Destek Projesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

 

(8)        İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

DESTEK HİZ. ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (EVRAK KAYIT)

(1)        İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri Yönetmeliğinin 22. maddesinin j fıkrasında belirtilen iş ve işlemlerini yürütmek,

(2)        İlçe Müdürlüklerinin posta kutuları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(3)        Gelen ve giden evrak hizmetlerini yürütmek,

(4)        Müdürlüğümüze gelen her türlü evrakın kaydını tutmak, konusuna göre gereği yapılmak üzere ilgili birimlere dağıtımını yapmak,

(5)        Teslim alınan yazı ve evrakla ilgili olarak; Bakanlıktan gelen her türlü yazı ile il, ilçe, okul ve kurumlardan gelen çok gizli, gizli, özel, hizmete özel, kişiye özel işaretli, şifreli veya Müdür adına gelen yazılardan kapalı olarak gelen evrakı yine kapalı olarak, açık olarak gelen yazı ve evrakın ise büro sorumlusunca kaydı yapılarak İl Millî Eğitim Müdürünün takdirine sunmak, evrak üzerinde yazacağı direktife göre hareket etmek, ilgili şube ve bürolara zimmetle teslim etmek, bunların dışında kalan yazı ve evrakın kaydı yapıldıktan sonra ilgili şube ve bürolara zimmetle verilmesini sağlamak,

(6)      Kişi, kurum ve kuruluşlara gönderilecek evrakın kaydını tutmak, imza ve onay işlemleri tamamlanan evrakı çıkış kaydını yaparak, postaya hazır hâle getirmek, söz konusu evraktan zimmetle verilmesi gerekenleri teslim etmek veya ilçe posta kutularına koymak, PTT aracılığı ile gideceklerin ise posta görevlisi aracılığı ile PTT'ye teslimini sağlamak,

(7)        Bölümlerden gizlilik derecesi ile teslim alınan evrak ve dosyaların gizliliğinden sorumlu olmak,

(8)        Faks işlemlerinden sorumlu olmak,

(9)        Millî Eğitim Bakanlığı Arşiv Hizmetleri Yönetmeliği ve yönergesine uygun olarak arşivlik malzemelerden bekletilme ve saklama süreleri dolanların ayıklama ve imha işlemlerini "Ayıklama ve İmha Komisyonu" marifetiyle mevzuata uygun olarak gerçekleştirmek,

(10)     Arşivleri sürekli denetim altında bulundurmak, arşivlerin rasyonel hâlde bulundurulmasını ve kullanımını sağlamak, bu konuda ilgili bölüm ve birimlerle koordineli çalışmak. 

(11)     İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

 

DESTEK HİZ. ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (İZCİLİK FAALİYETLERİ)

(1)      İl İzci Kurulu ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

(2)     Öğrencilerin izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemler ile izcilik faaliyetlerine yönelik hizmetlerin planlanması ve yürütülmesinde koordinasyonunun sağlanması için gereken iş ve işlemleri yürütmek, 

(3)      İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

DESTEK HİZ. ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ (İŞYERİ SAĞLIK VE GÜVENLİK BİRİMİ) 

(1)            6331 Sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu ve bağlı yönetmelik emirlerini yerine getirmek.

(2)            Sağlık ve güvenlik risklerine karşı yürütülecek her türlü koruyucu, önleyici ve düzeltici faaliyeti kapsayacak şekilde, çalışma ortamı gözetimi konusunda rehberlik yapmak ve öneriler hazırlayarak işveren/işveren vekiline sunmak.

(3)            Çalışanların sağlığını korumak ve geliştirmek amacı ile yapılacak sağlık gözetiminin uygulanmasını sağlamak.

(4)            Çalışanların iş sağlığı ve güvenliği eğitimleri (İşe ilk girişte ve yenileme) ile bilgilendirilmeleri konusunda planlama yapılarak işveren/işveren vekiline onayına sunmak, planlamanın uygulanmasını sağlamak.

(5)            Kaza, yangın, doğal afet ve bunun gibi acil müdahale gerektiren durumların belirlenmesi, acil durum planının hazırlanması, ilkyardım ve acil müdahale bakımından yapılması gereken uygulamaların organizasyonu ile ilgili diğer birim, kurum ve kuruluşlarla iş birliği yapmak.

(6)            Yıllık çalışma planı, yıllık değerlendirme raporu, çalışma ortamının gözetimi, çalışanların sağlık gözetimi, iş kazası ve meslek hastalığı ile iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin bilgileri ve çalışma sonuçlarını kayıt altına almak.

(7)            Çalışanların yürüttüğü işler, işyerinde yapılan risk değerlendirmesi sonuçları ve maruziyet bilgileri ile işe giriş ve periyodik sağlık muayenesi sonuçları, iş kazaları ile meslek hastalıkları kayıtlarının, işyerindeki kişisel sağlık dosyalarında gizlilik ilkesine dikkat ederek saklamak.

(8)            İşyeri hekimi ve diğer sağlık personelinin görev, yetki, sorumluluk ve eğitimleri ile ilgili yönetmelik ve İş Güvenliği Uzmanlarının Görev, Yetki, Sorumluluk ve Eğitimleri Hakkında Yönetmelik kapsamında hizmet verilen alanlarda belirtilen görevlerin yerine getirilip getirilmediğini izlemek.

(9)            İşyeri hekimi ve iş güvenliği uzmanlarının görev yetki ve sorumluluklarını düzenleyen mevzuatlar çerçevesinde görevlendirilmesi için gerekli çalışmaları yapmak, İşveren/işveren vekili onayına müteakip İSG+KATİP/EK-5/B onayı iş ve işlemlerini yürütmek.

(10)         İş güvenliği uzmanları ile İşyeri hekimleri ve diğer sağlık personellerinin, teknik ve idari personellerin, ilkyardımcı ve yangın eğitimcilerin güncel mevzuat ve diğer teknik gelişmeleri yakından takip etmeleri amacına yönelik uygulamaların geliştirilmesi amacıyla merkezi hizmet içi eğitimler düzenlemek.

(11)         İş sağlığı ve güvenliği mevzuatına ve genel iş güvenliği kurallarına uygun olarak kadrosu müdürlüğümüzde olan işçi ve geçici işçi il/ilçe müdürlüğü ve bağlı okul/kurumlarında çalışma ortamının gözetimini yapmak,

(12)         İşyerinde yapılan çalışmaların sürdürülmesini sağlamak için yönetime tavsiyelerde bulunmak,

(13)         İlgili yönetmelik hükümlerine uygun olarak İl/İlçe Müdürlüğümüz ve bağlı okul/kurumlarında çalışanların iş sağlığı ve güvenliği eğitim programlarını hazırlamak ve yürütmek,

(14)         İş sağlığı ve güvenliği yönünden yapılması gereken periyodik bakım, kontrol ve ölçüm uygulamalarının takibinin yapılmasını sağlamak,

(15)         İşyerinde meydana gelebilecek iş kazaları ve meslek hastalıkları ile ilgili değerlendirme yapmak, gerekli önleyici faaliyet planlarını hazırlamak ve uygulamaların takibini yapmak,

(16)         Çalışanların periyodik sağlık muayenelerinin yapılmasını sağlamak ve kayıtlarını tutmak,

(17)         İş sağlığı ve güvenliği uygulamalarının etkin yürütülebilmesi amacıyla diğer birimlerle işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,

(18)         Sağlık ve okul sağlığına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

(19)         Okul kantinlerinde satılan yiyecek ve içecek maddelerinin sağlık, temizlik, hijyen ve besin değeri yönünden uygunluğunu denetlemek,

(20)         Eğitim kurumlarında toplum sağlığı ve çevreyi koruma konularında halka açık kurs, seminer ve konferanslar düzenlemek, bu konudaki iş ve işlemleri yürütmek,

(21)         Koruyucu sağlık önlemlerini belirleyerek uygulamaya koymak, eğitim kurumlarında öğrencilere yönelik sağlık taramasını ve aşı hizmetlerinin bir plan dâhilinde yürütülmesini sağlamak, buna dair iş ve işlemleri yürütmek,

(22)         İŞKUR (TYP) kapsamında görevlendirilecek personele yönelik İş Sağlığı ve Güvenliği iş ve işlemleri yürütmek,

(23)         Okullarda güvenli ortamın oluşturulmasına dair protokol hükümlerini yürütmek,

(24)         İl hıfzıssıhha kurul kararları doğrultusunda gerekli iş ve işlemleri yapmak.

(25)         İl Tütün Kontrol Kurulu ile ilgili müdürlüğümüze verilen iş ve işlemleri yürütmek,

(26)         Toplum Destekli Polislik Kent Güvenlik Danışma Kuruluna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

(27)         Müdürlüğümüze kurum dışından gelen ziyaretçilere misafir kartı verilmesi ve giriş çıkış kayıtlarının tutulması,  

(28)         KGYS çalışmalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

(29)         Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü İlkyardım Eğitim Merkezinin iş ve işlemlerini yürütmek,

(30)         Okul kantinlerinde satılacak gıdalar ve eğitim kurumlarındaki gıda işletmelerinin hijyen yönünden denetlenmesi iş ve işlemlerini koordine etmek,

 

(31)         İl Milli Eğitim Müdürünün vereceği ve havale edeceği diğer görevleri yapmak.

100. Yıl Mahallesi İnci Sokak No 17.19/1 59100 Süleymanpaşa/TEKİRDAĞ - 0 282 261 21 20 / 0 282 261 20 11 / 0 282 261 20 77 /0 282 261 08 36 / 0 282 261 53 79

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.