15/02/2016-18/02/2016 tarihleri arasında yetiştirilmek üzere ikinci aşama il tercihinde bulunup 19/02/2016 tarihinde Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğüne ataması yapılan aday öğretmenlerin görev yerlerinin belirleme işlemi bittikten sonra atama sonuçları en geç 25/02/2016 tarihinde Müdürlüğümüz tekirdag.meb.gov.tr adresinde yayımlanacaktır.
GÖREVE BAŞLAMA ESNASINDA İSTENEN BELGELER
İLK ATAMA
1- Lisans diploması veya mezuniyet belgelerinin asılları (eğitim fakültesi dışındaki adaylar için varsa
formasyon belgesi aslı ) ve fotokopileri
2- 2- 8 Şubat 2016 arasında Başvuru esnasında verilen elektronik başvuru formu (Aslı)
3- Son altı ay içinde çekilmiş 2 adet vesikalık fotoğraf
4- Sağlık durumu yönünden Öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumun olmadığına dair tam
teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu(aslı)
5- Kimlik fotokopisi
6- Mal bildirimi (göreve başlama esnasında il milli eğitim müdürlüğünce verilecektir)
7- Beyana göre sabıka belgesi ve askerlik durum belgesi
Kamu kurum kuruluşlarında halen devlet memuru olarak çalıştığı halde aday öğretmen olarak ataması yapılanların kurumları ile Müdürlüğümüz yazışma yapılacaktır. Bunlardan ise göreve başla esnasında istenen belgelere ek olarak aşağıdaki belgeler istenecektir.
8- Muvaffakiyet belgesi(Ek-5B) Aslı
9- Hizmet belgesi (Aslı ve Güncel olacak)
10- Çalıştığı Kurumundan ayrılırken verilen Personel nakil bildirimi
Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü
İnsan Kaynakları Şubesi
Yayın Tarihi: 21.02.2016